16e augusti 2010 - 6e dagen Ramadan

Hej bloggen!


Vaknade runt 13:00 och gick för att hämta ut en paket, min plattång har kommit.
Jag kommer visa upp den lite senare.

Jah kom på en sak nu, skolan är över imorgon *suck*
Omg det gick jätte snabbt, jag hann inte njuta ordentligt än.
Jag vill ha mer sommarlov, det är också Ramdan så det kommer bli svårare att fasta.
Man kommer bara bli mer törstig :( 
As jobbigt alltså. Jalla va ska man göra.

Nu ska jag sitta och sura                                                                                                                                                           

 

  back to school sign
SHIT!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: inte mkt, själv då?

2010-08-16 @ 15:58:25
URL: http://binazz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Jag har varit på kräftskiva och fest hos en tjejkompis ^^ Du då?

2010-08-16 @ 16:16:28
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0