Dagens (tråk) lista

Vad har du för TV-kanaler? SHIT, jag har skit många, men jag har arabiska kanaler

Har du åkt moped någon gång? Nej

Har du busringt någon gång? Inte va jag kommer ihåg nu

Har du fått felparkeringsböter? Är putteliten för att köra bil, endast 14 år

Kan du alla orden i nationalsången? Nej, haha

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Många va bra men typ The Last Song, kanske

Chips eller popcorn? Båda

Vilken färg på läppstift använder du? Läppglans eller hudsalva använder jag mest. Men rosa och röd är skit snygga tycker jag

Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det va innan Ramadan dvs mer än 20 dagar sen. Det va kyckling kebab

Favoritchoklad? Så fort det är choklad så är det gott ;)
 
När röstade du senast? Idag på en blogg

När åt du en hemodlad tomat sist? Vet faktiskt inte om jag har ens ätit det, vi köper alltid våra grönsaker och frukt

Pepsi eller Coca Cola? Coca cola, men om man ska vara ärlig så smakar dem typ samma sak

Vad var det senaste du handlade? Tomater och bröd

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, nej, kanske, vet inte

Kan man vara vän med sitt ex? Inte direkt, det kommer inte vara så bekvämt alltså

När besökte du ett sjukhus senast? För två veckor sen kanske

Hade du mycket hår som liten bebis? Du sa det, bebis. Hur ska jag fan veta

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inte ens

Vad har du i din väska? I min handväska har jag alltid mobilen, mobil högtalare, hörlurar, läppglans, hudsalva, näsdukar, skol skåp nyckel och såklat min plånbok som innhåller, busskort, skol bibliotekskort, biokort och såklart pengar
 
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Byter till bekväma kläder, annars är det svårt att sova

Vad är du tacksam för idag? Att jag har en familj som älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0