The Voice va helt jävla grym

Hej bloggen!

Kom hem för en timme sen och fy fan va jag hade roligt ;)
Flo Rida va så jävla cool, we love you Flo Rida <3
Just nu är jag helt slut, men det är det värt.
Egentligen skulle jag träffa Nicole där men hon och dem med henne stod längst fram så jag kunde inte träffa henne.

Så jag fick stå där helt själv, sen gick jag till donken och käkade, Fan va många som va där.
När jag kom tillbaka så va det Flo Rida som sjunger, jag gick hit och dit och sen såg jag Anstasija.
Vi båda stod där och sjöng med musiken tills kl blev ungefär 22:00.
När allt va slut gick vi hem men många andra stannade kvar där, det va så jäkla kul iaf.





















  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0