Onödig info

Ditt utseende:
Hårfärg? Svart
Längd? Du menar hur kort är du?
Ålder? 14

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej
Gillar du någon? Jag tror inte det
Vem? -
Tillåter du din kille röra vid dig? Varför vill du veta?
Överallt? Haha
Har du haft sex? Nej
Hur många har du haft sex med? 0
Har du haft många förhållanden? 0 st

Smak & stil:
Vad har du på dig? Jeans, skjorta 
Hur ser dina trosor ut? Haha
Har du någon BH? Va har du med det att göra?
Hur ser den ut just nu? -
Hur beskriver du en fjortis? Mycket smink, skryter, diva osv osv
Hur beskriver du en pluggis? Pluggar mycket

Bad days:
Har du varit full? Nej
Har du däckat? Nää
Har du haft sex på fyllan? NEJ!
Har du rökt? Tror du att jag är dum eller? 
Har du snusat? Usch!!!
Har du gjort något olagligt? Plankat men annars nej
Har du slagit någon ner till marken? När jag gick i 4:an, hehe!

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nepp
Tror du på gud? Japp
Har du en bästis? Många
Är du vegitarian? Nej
Har du varit med om ett stort gräl? Yes

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Katt
Cykla/gå? Gå
Öl/vin? Vin tror jag
Kanin/hare? Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0