26e juli 2010

Hej mina vänner!

Alltså jag blir galen, jag skriver ett inlägg och det syns på bloggen sen skriver jag en till och den förra raderas.
WTF is that.
Kan något berätta för mig vad är det som händer.
Nej men om jag skriver ett inlägg och ni ser den och sen försvinner den så är det inte jag. 
Jag tänker jag skirva en gång till om jag orkar eller om den är läsvärt.

I min förra inlägg hade jag samma rubrik och skrev att jag ska dansa för jag inget att göra och bilder och min favorit låt kommer komma upp på bloggen.
Jag skrev också att uppdateringen ska bli bättre idag än igår för idag har jag  absolut inget att göra mer än att tråka.

//Amina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0