Happy

Hej!

Vet ni hur glad jag är nu, jag är en sån som blir glad med ett fint ord.
När jag va på väg hem så stoppade en kvinna mig för att säga att jag har en fin klänning.
Det är faktiskt inte första gången jag får en komplimang mitt i vägen utan det är den andra.
När jag skulle åka till Fokis läsarträff då stoppade en kvinna mig för att säga att jag har på mig en fin klänning^^

Iaf, jag och Patricia åkte till Högdalen för att vi skulle promenera med hennes hund Zting.
Och innan vi va framme såg vi Berivan och bad henne joina oss.
Hon kom med oss och vi alla tre promenerade med Zting.
Sen kom jag tillbaka hem och dem stannade i centrum.


Berry, Patricia och i hörnet Zting, Zting är svart så man kanske ser inte honom så bra.


Här ser man Zting bättre.









Kommentarer
Postat av: Patricia <3

snygging jag va på bilderna XD <3

2010-07-28 @ 00:10:00
Postat av: Amina

haha aa

2010-07-28 @ 00:28:02
URL: http://aaaminaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0