10e oktober 2010

Good morning sweeties!

Eller ska man säga god dag?
Gör ingenting nu men ska diska snart :(
Sen så är hela min familj bjuden på lunch hos Nicole familj, det kommer bli skoj. Specellt med min favorit mat ;)

Dock så har jag panik just nu, jag har ingen aning vad jag ska ha på mig.
Men om jag väljer något riktig ska jag lägga upp det, om jag orkar.

Jag vaknade runt tio och började läsa i en bok som jag har fastnat i , nämligen Sandor /slash/ Ida.
Har också kollat på en del av filmen, skriver om den sen.
Boken är grymt bra.

När jag gick i sexan läste jag 6 - 10 böcker varje månad.
Men nu (fan jag hatar mig ibland) så läser jag en bok i månaden om jag ens hinner.
Jag bodde läsa mer fan, det är det som är vettigt. Man lär sig massor, utvecklar sig i språket, lär känna till nya svåra ord och hjälper med stavningen.

Ha en trevlig söndag allihopa! ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0