14e oktober 2010

Hej Hej!

Gissa vad? Idag träffade jag min barndoms kompis, fy fan alltså!!
Jag trodde alrig att jag skulle träffa henne.


Det som är galnaste är hur vi träffades!
Vi har alltså gått i samma skola i två månader men ingen kände den andra :/
Men idag när hon ville ha en sak av mig och gav mig sin nummer frågade jag om hennes namn.
Hon sa att hon heter Polin, sen jag sa "är inte du som gick i stockholmsspråksskolan i typ 2:an - 3:an".
Och när hon sa ja, började jag säga massor med saker om henne. Hon bara glodde, haha.

Jaja sedan kom hon ihåg mig, men shit va dum man kan vara ibland.
Vi har varit i SAMMA skola i TVÅ månader fan.

Puss, vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Besart

haha aah, det blir väl samma typ ^^

2010-10-14 @ 19:33:53
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: Polin

hahahah omg ne men ja ba vaaah? hur fan fick hon all info mig sen ja kom ihåg sådära :) <3

2010-10-14 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0