2a oktober 2010

Good morning sunshines!

Är svintrött just nu men jag kan inte sova. Jag sitter och läser en bok just nu iaf.
Fattar inte varför jag kan inte somna om just nu :(

Igår va min tangetbord trasig, eller den va inte det men jag kunde inte skriva med den.
Alltså om jag bara stängde av datan och startade om skulle det fungera. Som nu, jag kan skriva nu ju.

And I've really good news!
Igår på väg till och från skolan tog jag massor men snygga bilder. Och hemma också.
Jag svär jag har aldrig vart så nöjd tidigare. Jag trodde aldrig att min digitalkamera va så grym.
Den är nästan som system, närabilderna blev as snygga.

Sen lovade jag att lägga bilder på min STORA suddgummi och stativen som jag fick av pappa.
Nej, jag har inte glömt. Jag tog några bilder igår och ska lägga dem på bloggen så fort det går.
För som sagt jag hittar inte USB kabeln så jag kan tyvärr inte överföra bilderna som jag har på kameran.
Jag har så många bilder på den just nu och vill överföra men det går inte :'(
Mamma ska leta efter den, får se om hon hittar.

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0