7e oktober 2010

Hej bloggen, det va länge sen!!
Jag har varit upptagen med massor men nu har jag tid över och kan äntligen blogga lite.
Har saknar er jätte mycket. Har verkligen mycket att säga.

Just nu sitter jag och Nicole sitter bakom mig och lockar mitt hår, så gullig av henne.

Igår va jag i Farsta för jag hade läkartid och sen så shoppade jag lite, visar när jag kommer hem.
Sen åkte jag till Nicole och där hade jag skit kul.
Idag  kom jag direkt hem till Nicole igen efter skolan.
I skolan var det jätte bra, och jag hade ganska kul.

När jag var på väg hem till Nicole så tog jag massor av fina bilder.
Visar när jag kommer hem om jag orkar, annars blir det en annan dag.
Nicole hälsar "hej alla glada läsare!".
Måste gå nu men vi hörs sen antar jag, nu ska jag jag iaf gå och ha det kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0