22a september 2010

Hej på er!

Kom hem runt 03:00  och har STÄDAT :(
Sen vill jag åka till stan men ingen har tid :(
Jag har många läxor :(
Matte prov på fredag nästa vecka :(
Det finns massor som jag behöver köpa bl.a boots, skinnjacka, smink, stickade tröjor, palestinasjal men ingen har tid att shoppa med mig som sagt :(

Va fan är detta , vill inget gå som jag vill eller, jaja jag har iaf dansat lite innan jag började hjälpa mamma med med städningen så det hjälpte mig som fan.
Det känns skit bra i kroppen. Det gick bra i skolan också, skönt. Vet ni en sak, jag vill skrika att jag behöver shoppa. Vill bara göra det, det va länge sen jag shoppade sist.

Ok, nu fick ni ett tråk inlägg. Man men vem bryr sig, ingen pallar läsa ändå.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0