23e september 2010

Hola! Qué hay?

Ni kan inte gissa hur sur jag är just nu, min kamera minneskort vill inte fungera så jag kan inte lägga bilder på datan sen vidare til bloggen.
Har massa bilder som jag vill lägga på bloggen. CP MINNESKORT!!

Ok, jag ska lägga ner med att klaga 24/7, ingen pallar läsa en massa drama ju.
Kom hem för inte för länge, sen ska jag till skolan igen. Har utvecklingssamtal :/
Just nu sitter jag och lyssnar på Sofijah.

Hon är så bra, alltså hon säger det som händer i verkligheten.
Dock så tycker jag att hon är efterbliven ibland, det finns också roliga stunder ju.
Alltså hon sjunger sorligt nästan hela tiden.

Jaja, hörs snart
Kisses

Kommentarer
Postat av: shamz

har du en laptop och ett vanligt SD minneskort kan du stoppa in bara minneskortet direkt i datorn utan kameran eller usb :D



sv: jag kommer frå somalia haha sj då? min syster heter amina btw fit namn :)

2010-09-23 @ 18:34:24
Postat av: s o f i e ,

sv: Hejhej :) Jadu,har bytt lite mellan blogg.se o devote.se ganska länge,haft typ 1000 bloggar känns de som. Men ja gillar devote mest,så äre bara.

2010-09-23 @ 21:00:48
URL: http://sssofies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0