2a september 2010 - 23e dagen Ramadan

Hej bloggen!

Lite jobbigt med all regn. Man märker att hösten är här på riktigt.
När jag kom hem va jag helt blöt, jag hade inte någon paraply med mig, jag hade Sandaler så mina fötter blev blöta och jag frös för jag hade ingen jacka med mig. Bra jobbat, Amina!

Till något annat nu... Gick till skolan 1 och ett halv timme försent, missade dem två första lektionerna. Sen hade jag bild så jag gick till bild,lunch, svenska och sen va det textilslöjd. Pallade inte gå till textilslöjden så jag satt och pratade med några 9:or istället, härlig gäng ;)
Men jag tänker fan inte göra om det, jag ska försöka vakna i tid och jag ska gå till exakt alla lektioner.
Engelska läraren va borta och vi hade inte vikarie så vi fick gå hem eftersom i sista lektion hade vi mentors tid och min mentor va också borta, hade bara 2 lektioner på hela dagen.

Jag kunde inte blogga under dagen för jag när jag kom hem kröp jag direkt i sängen, jag frös som fan.
Sen va det föräldrarmöte men dem elever som ville gå fick det så jag gick med min pappa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0