Good night

Hej allihopa!

Här hemma hos mig har det varit mycket snack om julen och nyårsafton.
Vi tänker resa utomlands och fira men inget är säker än.
Jag vet att det är lite för tidigt eftersom det är ungefär 3 månader kvar men det ät bättre än att sitta och planera en vecka innan julen, då kanske man inte hitter biljetter och får panik. Haha.

Jag har en gång firat nyårsafton i Irak men annars har jag bara firat det i Sverige :(
Det ska bli kul att fira det i ett annat land. Men eftersom inget är säkert så kanske det blir Sverige för vår del. Igen :(
Det är as trist att fira här fan, kommer ihåg 2010 då var et as jobbigt, man kunde inte ens ha raketer fan.

Jag ska inte säga vilka länder vi tänker på men när det blit säkert och vi köper biljetterna ska jag avslöja.
Men det är 3 länder vi tänker på iaf.

Nej nu måsta jag sova fan, hörs imorgon.

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: jessie

sv: Hahah, ja här allt jätte bra ! Sjd ? :)

2010-09-27 @ 00:14:10
URL: http://jessibus.blogg.se/
Postat av: shamz

res till new york :D



sv: TACK FÖR ALLA RÅD :D SNART KOMMER EN NY DESIGN <3 <3

2010-09-28 @ 13:51:09
URL: http://perrraa.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

Jättefin blogg, gillar denna jätte mkt! och endå är det bara första gg jag kollar in den. x)

Hoppas allt är jättebra med dig och hopaps du örjar lägga upp lite fler bilder på dig och din vardag (a)

:)

2010-09-28 @ 16:18:39
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0