Mitt första utvecklingssamtal i åk 7

Hej bloggen!

Tänkte berätta lite om hur min utvecklingssamtal gick till.
Vi började med att jag skulle säga vilka ämnen va svårast och svaret blev såklart matte och NO.
Sen sa läraren att det kommer gå bra för mig eftersom jag verker vara intresserad och vill verkligen lära mig.
Min lärare så att jag va duktig och att man behöver inte oroa sig så mycket, att det kommer gå bra bla bla bla....

Sen snackade vi om mina förseningar varje morgon :/
Jaja, jag är inte en morgon människa helt enkelt.
Sen satte vi mål på va jag skulle vilja lära mig och jag sa att jag vill behärska engelskan :)
Jag sa även att jag vill koncentrera mig mycket på matte och NO.

Sen började min lärare igen om hur bra jag är på att göra läxor och att alla klass eleverna verker vara framgångsrika, att dem flesta kommer i tid med material och en massa drama.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0