23e augusti 2010 - 13e dagen Ramadan

Hi sweeties!

Hann inte blogga innan jag åkte till skolan på morgonen.
Jag kom hem runt halv tre, och just nu måsta jag städa lite.
Jag är jätte hungrig fan :(

Det gick bra i skolan idag, vi hade Engelska som första lektion så det va jätte bra start på dagen.
Sen spanska och där kollade vi på en film som heter Zozo, jag har sett den tidigare så det va lite jobbigt.. Vi hade vikarie också.
Sen en massa andra lektioner, och jag lånade en bok som heter Shoo Bre innan jag åkte hem.

Har inte så mycket och säga men vi hörs lite senare.
Puss!

 
Filmen vi kollade på Spanskan idag.


Kommentarer
Postat av: Cassie

sv; Jo jag går i samma klass som anastasija men vän skulle jag inte kalla det :) kram!

2010-08-23 @ 18:45:47
URL: http://cassandraskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0