25e augusti 2010 - 15e dagen Ramadan

Hej allihopa!

Allt gick perfekt i skolan idag förutom 2 saker:

1. 12 minuters sen ankomst på mig i spanska (första lektionen), vaknade lite försent.
2. Jag och Sofia fick åka hem när det spöregnade, va tvungen att köpa stift till min panna också så jag fick stå helt blöt framför kassörskan, pinsamt :(

Men annars va allt jätte bra som sagt.
Vi har även jätte skön idrott lärare.

Nej hörni, nu måsta jag sätta igång med plugget och läsa i boken som jag lånade.

P.S. Jag fastar fortfarande, även om jag åt inget inatt.

Ciao


Haha, värsta plugghästen alltså.


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vinnare av dagens blogg är korad, gå in och kika om det blev du :)



Eftersom att trycket blev så stort och många ville bli dagens blogg så har jag därför dragit igång en ny dagens blogg tävling. Denna gång kommer jag att dra hela 5 vinnare! passa även på att vara med i veckans blogg där 8 vinnare koras ikväll!

Lycka TILL!

2010-08-25 @ 17:52:19
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: josefine

Det är dags för gissa kändisen i bloggen! Någon kommer vinna en länkning och kommer få ta del av mina unika läsare! Släng in en gissning du också! :)

2010-08-25 @ 18:14:11
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: vickytoria. :D

sv. Jaa, jäåtte roligt. :P

Blev en lyckad kväll :*

2010-08-25 @ 19:16:14
URL: http://pattinsonvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0