27e augusti 2010 - 17e dagen Ramadan

JA, JAG LEVER

Kunde inte blogga igår för jag va halv död, alltså högstadiet är lätt (Amina, det är bara början av läsåret så du vet inget, så säg inget. Kanske det blir svårare sen, hehe) men det svåra är att man springer hit och dit hela jävla långa skoldagen. Och om man fastar är det är det ännu svårare.

Idag gick jag till skolan som vanligt, det gick sådär. Inte det bästa dagen direkt.
Sen efter skolan åkte jag till Nicole, jag stannade inte så mycket för jag skulle köpa en ny väska men hittade inte.
Saga vill ha några grejer hon med men jag hittade inte dem heller.

Nu ska jag läsa lite bloggar som jag har inte hunnit läsa än, jag va skit upptagen ju.
Sen ska jag sova.

God natt


Kommentarer
Postat av: Virginia

Sv: haha! Nej det är sant ^^ Händer idag då? :P

2010-08-28 @ 12:29:27
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0