Bilder från igår

Hej!
Igår så kunde jag inte lägga upp bilder eller berätta om dagen för jag va helt slut.
Iaf, vi började med att grilla och äta, det va super gott.
Sen så åkte Petra och Daniel för att låna en film och kom tillbaka med 3 filmer, vi ba va varför 3 när ska vi hinna kolla på alla 3.
Men jag sen gick vi och kollade på filmerna med en fet fika och till slut skulle vi åka hem så jag hälsade alla som va där och åkte.

Tack till en rolig dag alla som var där!

Haha kolla på Galber


Jag vet inte om ni ser fasst han håller tummen upp


Vi skulle kolla på Edge of darkness, Shutter island och Dumpa honom
Men jag skulle hem så jag hann bara se Edge of darkness och lite av Dumpa honom


Min speciella fika, tack Petra för en super gott fika


Petra


Simon


Det finns en som verkligen gillar Chris Brown

                                                          Haha jag hade rätt, det är Edessa som inte kan överleva utan Chris


Baklawa


Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0