It´s all about me

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Amina
Låt just nu: Eric saade- Sleepless
Om du röker:Nej
Beroende av: Musik
Favoritkaraktär i film: Venne
Vem behöver du mest just nu: Saga
Vad tror folk om dig: Venne
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: Min personlighet
Brukar du skratta för dig själv? Det händer ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Lär känna mig bättre 
Vilken är din favoritmålning?
Eh, vet inte
Vart bor du: Stockholm
Trivs du där: Yes
Äger du några converse: Nej
Festar du mycket: Nej
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Inget
Har du haft sex : Nej
Nästa mål i ditt liv: Köpa plånboken jag såg i Accent, haha
Hur svarar du i mobilen: Alo
Vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart är ni
Antal sömntimmar inatt: 9 timmar
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Ja, jätte mycket
Tycker du om din mamma?: Såklart
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: När jag får det jag vill ha
När blev du fotad senast: Förrigår
Vanligaste färg på dina kläder: Gillar att ha färglada kläder 
Vad tycker du om fötter: Inget speciallt
Är du aktiv i skolan: Ja
Vem/vilka saknar du just nu: Saga och mina kusiner i Irak
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Ja
brukar du gå och lägga dig: Vid 03.00
Är du blyg: Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Typ
Har du varit full?
Nej
Sulle du göra om du vore kille för en dag: Har inte tänkt på det
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0