Lite info om mig

Hej allihopa!

Jag tänkte berätta lite om mig.
Jag heter Amina och är född 1a januari 1996, jag kommer från Irak men jag flyttade till Sverige när jag va 6 - 7 år gammal.
Efter sommaren ska jag börja i 7:an och i vilken skola vet jag inte än.
Jag gillar att dansa, fotografera och designa kläder, smycken, skor och väskor.
Utan dem tre sakerna överlever jag inte helt enkelt.
I min fritids gillar jag att hänga med mina vänner och shoppa på stan eller något liknande.
Min kamera är med mig var än jag går, men nu tänker jag köpa en systemkamera för jag har bara en digital.

När jag blir stor vill jag bli läkare för att hjälpa dem fattiga.
Att shoppa är en viktig del av mitt liv, jag älskar allt som har med mode och göra.
Jah älskar också att kolla på filmer, det är alltid kul att kolla på Hollywoods nya filmer.

Så här har ni lite info om mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0