Onödig info om mig

Bästa veckodagen: Har inte tänkt på det

Humör: Seg

Favoritgodis: Jordgubbar (alltså gelén)

Är det nåt du absolut inte äter: Sea food, förutom fisk då

Kläder just nu: Pyjamas

Musik just nu: Stereo love

Favoritsaft : Fruktsaft

Dagens längtan: Shopping ♥ jag har inte shoppat på ett tag och det känns evigheter

Hur många kuddar sover du med: Bara en

Spelar du nåt instrument: Kan några ackord på gitarr

Dagens frisyr: Uppsatt hår

Kommer du ihåg din första kärlek: Yes

Har du några homosexuella vänner: Nepps

Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte

Bio eller promenad: Båda

Dagens borde: Sitta inte vid datan mycket men har ändå gjort det

Dagens fundering:
När ska jag för helvete se Eclipse

Snarkar du? Tror inte det

Rädd för insekter? Ja

Det här är jag bra på: Dans

Vad vill du jobba som? Läkare is my dream

Chips eller godis? Båda!

Skriver du dagbok? Skrev förut men inte längre

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej men vill ha (piercingar alltså, pallar inte med tatuering)

Hur många syskon har du? 3 stycken

Är du rädd för blod? Nja eller jag vet inte kanske i mörkret

Anser du att du är stark? Personlighet ja

Röker du? ALDRIG TESTAT! You know I´m a good girl

Snusar du? NEVER!

Kaffe eller te? Beror på

London eller Paris? Venne

Favoritfärg: Rosa

 

Född: Mousel

Nationalitet: 100 % Irakisk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0