Söndags

Hej allihopa!

Jag tänkte berätta lite om söndags, först gick jag, min bror och min kusin till bio och kollade på Shrek forever after i 3D.
När filmen va slut skulle vi käka på donken men nej mamma ringer och säger att vi ska åka till några vänner.
Eftersom vi skulle åka så hann vi inte alls käka något.
Men ja vi åkte direkt till Gullmarsplan och där träffade vi resten av familjen.

Och till det roliga grejen, Nicoletta var tillbaka från hennes semester så vi satt i hennes rum lite och pratade om allt möjligt.
Sen blev det time to ate och då åt vi grillad kött och kebab och så, älskar grillad mat.
Efter maten så spelade vi SingStar, as roligt.
Det enda jobbiga saken va att jag hade skavsår.

Men man ska inte klaga mycket.
TACK! till en härlig söndag till alla som va med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0