24e oktober 2010

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men det händer så under helgar.
Iaf, min söndag har varit jätte bra. Började dagen med riktig god frukost sen drog hela familjen till Farsta där vi tänkte köpa en löpband men hittade inte en som vi vill ha, så vi åkte till Heron City och där köpte vi inte heller en  löpband.
Medans mamma och pappa drack chailatte handlade jag på willys, vi tänkte att det ska bli hamburgare till middag så jag handla massor.

Just nu gör jag inget men jag ska tidinställa ett inlägg innan jag ska duscha.




Det går absolut inte att åka till Heron City utan att köpa majs, så jäkla gott!




Kolla va jag såg inne på Media Markt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0