4e oktober 2010

Hej alla mina söta läsare!

Fan va skönt det känns att blogga, har ingen aning varför.. Kanske skit snygg header(tack vare Anastasija).. Eller jag har en massa att blogga om... Hmm, undra.
Men det känns mycket roligare.

I matte provet sög jag ärligt talat, är inte nöjd alls.
Men jag ska ska göra allt jag kan för att förbättra det ;)

Dagen outfit dyker upp lite senare, fan det va skit länge sen.
Jag vet faktiskt varför, jag hade inte kameran på länge och jag vill inte ha mobilbilder så att mina kläder ser fucked ut. Haha.
Iaf jag ska bli bättre på att lägga upp dagens outfit, jag lover.

Annars, jag ska laga tomatsoppa idag. Fett duktig flicka alltså, hihi.
Jaja vi hörs sen.

Puss!


Ungefär så här såg jag ut på morgonen idag, haha.


Och en bild på söta Sofia.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ååh oootäckt, tack så mycket :D Just what I need :D

2010-10-04 @ 20:27:55
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0