9e oktober 2010

God morgon solstrålar!

Vaknade runt 10:00 och åt frukost.
Snart ska jag börja fixa mig för det blir shopping idag.
Ska kolla på jackor och skor.

Annars så jag hag vart halvdöd hela igår, jag va så tröttt fan.
Men idag känns det mycket bättre, jag har inte fått paus på sistone det därför.

Får se va jag kan hitta i stan, men jag kommer inte hem förran jag har med mig en snygg jacka och hörlurar ;)
Ska också kolla på skor, får se va det finns.

Det enda jag hatar med jackor att man ser dubbel som man är, haha.
Förstår ni va jag menar, alltså om man är 30 k så ser man 60 k med vinter en jacka.
Men va ska man göra, det är så kallt och kyligt och man har inte en annan val.

Puss, hörs när jag kommer hem eller jag bloggar innan jag går kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0