12e september 2010

Hej alla min söta bloggläsare!

Lite seg på att skriva här i bloggen men jag har inget att skirva om, eller jo jag har men jag är bara lite lat..
Iaf... Det går jätte bra här, mår toppen. Dock så har jag en massa läxor som jag inte har gjort och jag mår illa av det. Jag vill gör alla mina läxor men det är fan HELG.
Jag va borta onsdag, torsdag och fredag så jag måste kolla upp vad vi har för läxor på nätet.
Mina lärare är skit stränga också, palla.

Jag väntar just nu på maten som vägrar bli klar alltså. Till mig blev det korv med bröd men alla andra ska äta bönor med ris, alltså min favorit mat när jag va mellan 6 - 10 år.
JAG ÄR SÅ HUNGRIH JUST NU!!

Sen måsta jag verkligen sätta igång med plugget på allvar, skolan är inget att skämta med.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är vinnaren av "veckans blogg" uppe, kolla in om det blev du! :)

2010-09-12 @ 17:09:20
URL: http://feliciafahlander.blogg.se/
Postat av: Barbie

Fin blogg!

2010-09-12 @ 18:29:02
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0