26e september 2010

Good morning sunshines!

Shit vilken dålig uppdatering men jag hade varken lust eller ork att uppdatera.
Men nu blir det som vanligt igen, dvs 4 - 5 inlägg om dagen om inte mer.

På fredag åkte jag till Ceron City med mamma. På väg dit såg jag Dessie (i slussen), jag hälsade och hon hälsade artigt tillbaka. Hon va trevligt och såg snäll ut. 
I Herion City köpte mamma några saker och det enda jag gjorde va att äta. Började med majs, den är så god med alla kryddor, sen käkade jag lite på donken och till slut köpte jag McFlurry Magnum Brownie. Inte alls gott.
Och det bästa va när jag kom tillbaka hem, mina skolfoto bilder hade kommit, fan va jag är nöjd. Älskar dem som fan. Dem blev skit snygga.

Igår gjorde jag inte så mycket, duschade, plattade mitt och stora systers hår, åt, kollade på en indisk film och så.
Har inga planer för idag heller med det ska bli chill. Kola på film, dansa eller något sånt. Dock måste jag städa och plugga men det tar inte hela dagen.








Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha.. ^^

2010-09-27 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0