28e september 2010

Hej bloggen!


Min uppdatering suger, jag vet.
Men jag hade skit mycket att göra igår så jag kunde inte uppdatera.
Sen att jag måste plugga skit mycket i matte boken är en annan femma.

Iaf.. Kom hem runt 3 men jag gick och handlade så jag kom nyss.
Igår somnade jag runt 11:00, för första gången än sen jag började 7:an.
Men jag va ändå försenad en halv timme, min lärare skrev 25 minuter, hehe
Sen fick jag MVG i SO. I´M SO HAPPY!!!

Och på vägen hem när jag och Sofia väntade på tunnelbanan fixade jag henne, haha.
Vi har lust alltså.

Just ni sitter jag och är fixad (har ingen aning varför, jag fixade inte mig när jag åkte till skolan men jag gjorde det när jag kom hem, haha). Jag ska iaf fixa badrummet sen ska jag plugga.

Puss


Haha, när jag fixade Sofia på vägen hem.
Mitt hår ser ut exakt så just nu. Fast svart då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0