29e september 2010

Hello!

Gud va roligt jag hade det med mina kompisar idag, dem kom hem till mig efter skolan och vi kollade på Grown ups och Killers.
Det va riktigt kul alltså.
Men vänta.. Jag tror att vi åt (en massa onyttig fika såklart) mer än va vi kollade faktiskt, haha.

I skolan va det bra och jag fick VG+ i NO, åh gud så glad jag blir när jag hör att jag har bra betyg och så.
Sen hade vi idrott, kaos menar jag eftersom det va vikarie.

Nu har jag inte mycket mer att säga men vi hörs.

Kisses


Efter att vi har kollat på filmerna.
Haha jag vet att alla gömmer sig men från vänster.
Lina, Alida, Sofia och hon som gör reklam till Adidas är Maria.


Kommentarer
Postat av: vendela

haha kuul <3

2010-09-29 @ 20:58:41
Postat av: MYMiC

Åh, tack så hemskt mycket :D



Jaha, vad roligt :D

2010-09-29 @ 21:01:00
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0