30e september 2010

Hej allihopa!

Sitter och gör absolut ingenting just nu.
Iaf.  Nästa onsdag ska vi orientera, KILL ME!
Ok, jag har aldrig orienterat tidigare så jag vet inte om det kul eller jobbigt som dem flesta säger men jag förstod inte ett fucking skit i hela kartan som vi fick när vi skulle träna.

Till sågot annat nu, jag vet att bloggen är så jobbig på grund av lite uppatering och att det är samma sak varje dag. T.ex musik varje dag osv, jag själv skulle aldrig följa en sån blogg.
Men jag vet inte riktigt va jag ska göra, så nu frågar jag er.
Va ska jag skriva om, va vill ni läsa om i min blogg? 

Kom igen nu, ge förslag, tipsa och o.s.v!!

Hugs

Kommentarer
Postat av: Alida

hej:)

Har just nu dagens blogg och jag undrar om DU vill vara med??



Tycker du inte om sånthär ber jag om ursäkt och då får du radera den eller något! KRAM och ha en fin kväll.

2010-09-30 @ 17:52:39
URL: http://walfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

bilder på dig, skolan du går i och dina kompisar i din klass och bilder på dom

2010-09-30 @ 20:47:12
Postat av: Anonym

bilder på dig din skola och dina vänner i klassen och bilder på dom

2010-09-30 @ 20:48:49
Postat av: daniella kompis

jag älskar din blogg, jag tycker att den är fin och du har en bra smak

2010-10-05 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0