4e september 2010 - 25e dagen Ramadan

God morgon! Sovit gott?

Vaknade för en liten stund sen och är hungrig. Men jag fastar.
Mår prima, det kan inte bli bättre. Igår mådde jag skit, jag skulle t.o.m nästan svimma.
Men jag mår som sagt skit bra nu.

Har inga planer för idag, vill bara äta alltså. Ni som har mitt nummer, hör av er. Jag har inget att göra så jag ska tacka ja till va som helst.
Jag vill egentligen fika i stan men jag fastar som sagt, jag har inte gjort det på länge så jag längtar till Eid då jag ska fika i stan igen.

Igår efter skolan kom jag hem men mamma va inte hemma så jag fick vänta skit länge, sen efter att jag ghar väntata i ca 2 timmar kom pappa och sa att mamma är hos några vänner, jag blev jätte sur men sen blev det bra.

Ps. Jag vet att bloggen har dött och är jätte trist utan bilder men jag hade inte så mycket tid, skolan tar all min tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0