VIKTIG, LÄS!

Vad fan är det som händer, är Sverigedemokraterna med i våran riksdag?
Varför? va är det som är bra med deras ideologi?
Det är så jävla pinsamt att ett sånt parti finns med i vår riksdag.

Jimmie Åkesson = nya Hitler. Jag käms verkligen över att SD har 20 mandat i vår riksdag.
20 mandat är fan inte alls lite.
Deras ideologi suger. Och dem som har röstat på SD och säger att dem älskar Sverige, leker oskyldiga. 
Då säger jag:
Nej, ni hatar Sverige och skämmer oss framför andra länder.

Jimmie Åkesson ska till helvete med hans rasistiska tankar.
Det är fan inte ok, det är inte ok att ha en sån parti som ska vara med och bestämma i vårat land.
Vill dem att alla invandrare ska tillbaka till deras hemländer?
Jag skiter i det fullständigt och ska fortsätta leva i sverige.

Sverige utan invandrare funkar inte, hur ska ni äta sushi, kebab om det inte finns invandrare.
Jag menar att va än svenska kockar gör så kommer dem aldrig göra kebab som turker/araber eller sushi som japaner/kineser.

Hur ska dem regera nu? Det går inte att regera ett land med hat och rasism.
Shit va sur man blir. Ilskan ökar inom mig varje gång jag ser Jimmie Åkesson i tidningar/TV.
Håller med Kenza om att vi alla är förlorare med ett sånt parti i riksdagen.

Hoppas alla som har röstat på SD ångrar sig ordentligt nu.
Alla har rätt att leva i det landet och alla är lika värda.


Kommentarer
Postat av: Mandilmandil (FRÅGESTUND!)

det ´är väl klart att man kan äta sushi och kebab utan invandrare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0